علاوه بر این، این کفپوش های دم دری می توانند تا حد زیادی از ورود گرد و غبار و کثیفی به داخل ساختمان جلوگیری کنند. اهمیت استفاده از پادری به حدی است که امروز شرکت های بزرگ و فروشگاه های وسیع در قسمت ورودی از این محصول استفاده نمودند. اما شاید این سوال برای شما پیش بیاید که با وجود تردد زیاد در این مکان ها چطور ممکن است پادری برای مدت زیادی عمر کند و دچار پوسیدگی نگردد؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم امروزه شرکت های معتبر و پرسابقه اقدام به تولید انواع پادری برای راهرو نموده اند که دارای شاسی فلزی آلومینیومی هستند. این شخصی ها به طرز مناسبی با پادری غلاف شده اند و مانع از تکان خوردن آن می شوند.

بدین ترتیب کفپوش همیشه به همان حالت اولیه باقی می ماند و از آنجا که شامل تکان های ریز و درشت نمی شود از سایش نیز در امان خواهد ماند. نسل جدید پادری های مدرن که توسط شرکت پاخور تولید می شوند دارای کیفیت بالایی بوده و رقابت تنگاتنگی با محصولات خارجی دارند. 

 

فرم پادری مخصوص جلوی درب ورودی

پادری مخصوص جلو درب ساختمان

تولید انواع پادری برای راهرو از طریق به کارگیری دانش طراحی صورت می پذیرد و این محصولات با در نظر گرفتن نیاز مشتری و شرایط موجود در ساختمان های مختلف ساخته می شوند. در واقع می توان گفت بهترین شکل و طرح پادری مخصوص جلوی درب ورودی حالت مستطیلی آن است.

پادری های مستطیلی شکل می توانند از طرف کفش افراد را پوشش داده و نقطه  بازی باقی نخواهند گذاشت. بدین ترتیب مراجعه کنندگان مجبورند کفش خود را بر روی پادری و موکت موجود در روی آن قرار داده و سپس به داخل ساختمان ورود پیدا کند. بدین وسیله گرد و غبار چسبیده به کفش آنها به داخل نفوذ پیدا نخواهد کرد و بهداشت ساختمان حفظ می گردد.

مساحت پادری بایستی با در نظر گرفتن طول درب ورودی و میزان رفت و آمد تعیین گردد تا بتوانید پادری را به خوبی در جلوی درب فیکس کنید. یکی از مزایای اندازه گیری های دقیق برای برش پادری این است که می توانید تمام درزهای ریز را که در قسمت پایین درب وجود دارند محدود کنید و از ورود گرد و غبار به حشرات موذی به داخل جلوگیری نمایید. 

 

طرح مناسب پادری برای ساختمان چند طبقه

پادری مخصوص ساختمان

انجام انتخابی مناسب از میان انواع پادری برای راهرو آپارتمان های چند طبقه  ساختمان های بزرگ کار مشکلی به نظر می رسد اما با به کارگیری کمی دقت می توان به نتایج مطلوبی دست یافت. در ادامه به بیان نکاتی در رابطه با انتخاب پادری برای ساختمان های بلند اشاره خواهیم کرد تا بتوانید با سهولت بیشتری به این هدف دست پیدا کنیم:

  • پادری انتخاب شده بایستی دارای ضخامت مطلوبی باشد تا بتواند تحمل رفت و آمد زیاد را داشته باشد زیرا ساختمان هایی که از پنج طبقه بیشتر هستند میزبان تردد بالایی خواهند بود و به همین نسبت پادری نیز در معرض فرسایش قرار خواهد گرفت. 

  • بهتر است پادری های را انتخاب کنید که دارای رنگ های تیره تر باشند تا زود به زود نیاز به شستشو پیدا نکنند. از آنجا که این محصول در طول روز در معرض گرد و غبار و کثیفی فراوانی قرار می گیرد بهتر است رنگ هایی را برگزینید که مانع دیده شدن بیش از حد لکه ها و کثیفی ها شوند. 

  • تلفیق موکت و پی وی سی به صورت راه راه یکی از ایده های مدرن و پرطرفدار برای پادری های جدید است که علاوه بر بار آوردن طول عمر آن زیبایی خارق العاده ای را به ارمغان می آورد. 

  • چنانچه پادری را برای ساختمان تجاری تهیه می کنید پیشنهاد می شود طرح برند خود را بر روی آن ثبت نمایید تا مراجعه کنندگان بیشتری جذب کنید. 

جنس پادری جهت حذف گرد و غبار

پادری راه پله

انواع پادری برای راهرو و درب ورودی یک وظیفه کلی را بر عهده دارند و آن هم جلوگیری از ورود گرد و غبار است. هنگامی که برای خرید این محصول اقدام می کنید بایستی جوانب مختلف را در نظر داشته باشید و بررسی هایی را انجام دهید تا بتوانید محصولی متناسب با مکان مورد نظر تهیه کنید.

به عنوان مثال جنس پادری می تواند تاثیر زیادی در رسیدن به این هدف داشته باشد. پادری هایی که از جنس پی وی سی ساخته شده اند نمی توانند به تنهایی گرد و غبار را کنترل کنند زیرا پی وی سی از مواد پلیمری ساخته شده است و تنها می تواند بازدارندگی در برابر لغزش داشته باشد. اما پادری هایی که در قسمت رویه آنها از موکت بلژیکی استفاده شده است ضخامت لازم را دارند و می توانند درزهای پایین درب را ببندند.

پرزهای موکت عملکرد بازدارنده مناسبی را جهت حذف مجوز ورود گرد و غبار به نمایش می گذارند و اجازه نمی دهند گرد و خاک موجود در بیرون ساختمان به داخل نشت کند. هرچند این موکت ها ممکن است عمر کوتاه تری از پی وی سی داشته باشند اما باید بدانیم انتخاب عملکرد مناسب تر می تواند بازدهی بالاتری برای ما به ارمغان بیاورد. موکت بلژیکی به کار رفته در انواع پادری برای راهرو و قسمت بیرونی ساختمان پرزهای بلند و محکمی دارد که باعث می شود حشرات موذی مانند مورچه، سوسک و موش نتوانند داخل شوند. 

 

 خرید پادری از مراکز معتبر و پرسابقه

فروشندگان زیادی اقدام به ارائه انواع پادری برای راهرو نموده اند و محصولات خود را در رنگ های مختلف و طرح های گوناگون به بازار عرضه می دارند. بسیاری از فروشندگان اولویت اول را در انتخاب محصولات خود زیبایی آنها در نظر گرفته اند و به دنبال جذب مشتری از طریق ارائه اجناس پر زرق و برق هستند.

قطعاً این افراد محصولات را روانه بازار می کنند که دارای کیفیت لازم نبوده و پس از گذشت مدتی کوتاه فرسوده می گردند. اما تولید کنندگان بزرگ و پرسابقه که محصولات تولید شده را خود به فروش می رسانند به دنبال ایجاد ارتباط طولانی مدت با مشتریان خود هستند. این تولیدکنندگان ارتقاء کیفیت تولیدات را به عنوان اصلی ترین اولویت روند کاری خود قرار داده اند.

مشتریانی که از محصولات این شرکت ها استفاده نموده اند برای خریدهای بعدی نیز به آنها تماس می گیرند و برای بارهای بعدی خرید محصولات را از این شرکت ها انجام می دهند. بنابراین می توان نتیجه گرفت برای داشتن محصولی با دوام و قیمت مناسب که بتواند تمام انتظارات افراد را از داستان یک پادری با کیفیت برآورده سازد لازم است به سراغ مراکز معتبر و اصلی بروید. بدین ترتیب از خرید محصولات تقلبی که توسط دلالان و واسطه ها ارائه می گردند جلوگیری خواهید کرد.

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور محصولات خود را اعم از انواع پادری برای راهرو در وب سایت اینترنتی قدرتمندی قرار داده است که با مراجعه به آن می توانید تنوع گسترده ای از پادری ها را ملاحظه کنید. این پادری ها در سایزهای مختلفی موجود هستند و برای کاربردهای گوناگون طراحی شده اند. شرکت تولیدی پاخور عکس های واضح و کاملی را از محصولات خود در بخش های مربوطه قرار داده است تا مشتریان بتوانند به طور کامل با آنها آشنا شوند. 

نوشتن جزئیات کامل از هر محصول باعث شده است دید افراد نسبت به انواع پادری موجود در سایت عمیق تر شود و بتوانند با انتخاب مناسب ترین گزینه بهترین خرید را انجام دهند. این شرکت تولیدی پادری های خود را با بیشترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار می دهد و تمام تلاش خود را در جهت استفاده از دستگاه های مجهز و پیشرفته جهت تولید این محصولات به کار بسته است.

یکی از راه های ساده و سریع جهت ثبت سفارش انواع پادری برای راهرو این است که از طریق پل های ارتباطی موجود تماس تلفنی را با کارشناسان ما برقرار نمایید و بدین ترتیب در سریع ترین زمان ممکن محصول مورد نظر را تحویل بگیرید. همچنین اگر نیاز به دریافت مشاوره در رابطه با جنس محصولات یا انتخاب مناسب ترین آنها دارید می توانید روی کمک کارشناسان ما حساب کنید.