یکی از وظایف این پاداری ها جذب گرد و خاک است که باعث می شود از ورود غبار به داخل ساختمان جلوگیری گردد. این محصول در مناطقی که دارای گرد و خاک زیادی هستند بسیار کارآمد است و از بروز بیماری های مختلف حساسیتی جلوگیری می کند. شاید برای شما سوال پیش بیاید که در قسمت رویه شاسی فلزی این پادری ها از چه ماده ای استفاده می شود تا چنین عملکردی داشته باشد؟ 

در پاسخ به این پرسش می توان گفت موکت های بلژیکی جدید که دارای قطر و ضخامت مناسبی هستند به عنوان رویه پادری آلومینیومی و سطح مماس با کفش انتخاب می شوند. این سطوح با داشتن زبری مناسب گرد و خاک و گل و لای کفش را به خود جذب می نمایند. 

این گرد و خاک به لایه های زیرین پادری و بخش های داخلی پرزهای موجود در آن منتقل می شود و تا زمانی که آنها را با مکنده حذف کنید در همان جا باقی می مانند. چنانچه تمایل دارید در مورد اجزای پادری و کاربرد آن و همچنین جدیدترین قیمت خرید پادری آلومینیومی اطلاعات به دست بیاورید تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید. 

تفاوت پادری و کفپوش

پادری آلومینیومی اجرا شده در کافه

بسیاری از افراد کاربرد پادری آلومینیومی و کفپوش را به مانند یکدیگر تصور کرده و نحوه استفاده و نصب آنها را نیز شبیه هم همدانند. اما باید دانست که پادری های فلزی علاوه بر اینکه ساختاری متفاوت با کفپوش های معمولی دارند از دوام بیشتری برخوردار بوده و نحوه نصب آنها نیز فرق می کند. معمولی تنها از یک تکه موکت یا پوشش ضخیم تشکیل شده اند که در قسمت دور آنها از نوعی پارچه یا الیاف استفاده شده است. 

اما پادری های آلومینیومی دارای شاسی مقاومی هستند که در برابر رطوبت و باران و همچنین فشار ضربه استقامت بسیاری دارد و پس از مدت زمان طولانی دچار آسیب نمی گردد. این پادری ها بر اساس استانداردهای به روز تولید می شوند و ماشین ها و تجهیزات پیشرفته ای در جهت تولید آنها به کار گرفته شده است. 

پادری آلومینیومی با استفاده از چسب آهن یا پلی اورتان به سطح مورد نظر چسبانده می شود و در مواقعی که زمین دارای ناهمواری باشد می توان از پیچ و رولپلاک نیز برای نصب آن استفاده نمود. با توجه به توضیحات ارائه شده می توان نتیجه گرفت پادری های فلزی که با استفاده از آلومینیوم آنادایز شده ساخته شده اند کیفیت چندین برابر کفپوش های معمولی و موکت های دم دری دارند. به طوری که این محصولات را می توان در ساختمان های بزرگ و پر رفت و آمد مانند ارگان های دولتی یا سازمان های چند طبقه به کار گرفت. 

آیا پادری از ورود به گرد و غبار مانعت می کند؟ 

پادری آلومینیومی به عنوان یک گردگیر کفش در قسمت ورودی ساختمان نصب می شود و به این ترتیب علاوه بر حس نظافت کفش ها از کثیف شدن داخل ساختمان نیز جلوگیری می کند. اما چه عواملی سبب می شود که این پادری وظایف خود را به نحو احسنت به سرانجام برساند؟ در ادامه به معرفی مختصری از ویژگی های این پاداری ها خواهیم پرداخت: 

موکت بلژیکی پر قطر

قطر موکت های بلژیکی به کار گرفته شده در ساختار این محصول به قدری است که بتواند گرد و خاک کنده شده را درون خود حفظ کند و از پخش شدن آن در فضا جلوگیری نماید. همچنین جنس این پرزها به قدری سختی دارد که بتواند گل و لای را از کفش جدا کند.  

بافت مناسب

بافت این موکت ها به گونه ای است که نه تراکم زیادی دارد که جارو کشیدن و نظافت آن سخت باشد و نه آنقدر کم تراکم است که کنده شده را از خود عبور دهد.  

زه آلومینیومی

همانطور که گفته شد این پادری ها دارای شاسی آلومینیومی هستند که باعث می شود پاداری به طور محکم بر روی زمین ثابت شود و در هنگام راه رفتن با کفش تکان نخورد تا از برخاستن گرد و خاک جلوگیری گردد. 

 

ابعاد استاندارد

ابعاد این پادری ها به اندازه ای است که اشخاص قبل از ورود به ساختمان بتوانند یکی دو قدم بر روی آن راه رفته و کاملاً کف کفش خود را تمیز کنند. بدین ترتیب از انتقال آلودگی و گرد و غبار به زمین بعد از پادری جلوگیری خواهد شد. 

با استفاده از کفپوش ورودی بر زیبایی ساختمان بیفزایید

پادری کاملا شیک

پادری آلومینیومی نقش تعیین کننده در افزایش زیبایی دکوراسیون ساختمان شما دارد زیرا این محصول با داشتن فلز آلومینیوم زیبا در قسمت دور خود و همچنین موکت بلژیکی بسیار جذاب و مدرن به نظر می رسد. این پادری ها به مرور زمان حالت اولیه خود را از دست نداده و دچار سایش نمی شود و به همین ترتیب می توانند جلای ابتدایی خود را داشته باشند و زیبایی فضا را حفظ کنند. 

پادری های آلومینیومی با توجه به اینکه گرد و خاک موجود را به خود جذب می کنند باعث می شوند قسمت ورودی ساختمان همیشه تمیز و زیبا دیده شود و از به وجود آمدن مناظر پر گرد و خاک و پرگل و لای در قسمت های ورودی جلوگیری می کنند. امروزه بیشتر ساختمان های مدرن و جدید و همچنین مکان های پر رفت و آمد که میزبان افراد زیادی در طول روز هستند با استفاده از این پادری علاوه بر اینکه نظافت را حفظ می کنند از به وجود آمدن چهره ناخوشایند در ظاهر بنا جلوگیری می کنند. 

همچنین این پادری ها مانند بسیاری از کفپوش های قدیمی نبوده و در هنگام باران یا برف ظاهر زشتی پیدا نمی کنند زیرا موکت بلژیکی موجود در آنها باعث می شود رطوبت وارد شده به پادری از قسمت زیرین عبور کرده و بر روی زمین جاری شود. لازم به ذکر است که موجود بلژیکی رطوبت چندانی را در خود نگه نداشته و این ویژگی باعث افزایش طول عمر آن می شود. 

چرا ضخامت پادری مهم است؟  

همانطور که گفته شد وظیفه اصلی پادری آلومینیومی این است که بتواند گرد و خاک و گل و لای را از کف انواع کفش ها بزداید. اما رسیدن به این هدف تنها با وجود ضخامت کافی در قسمت رویه پادری محقق خواهد گشت. همانطور که می دانید کف کفش ها شامل شیارهایی است که در هنگام راه رفتن بر روی زمین ممکن است خاک و گرد و غبار را درون خود نگه دارند. 

هنگامی که وارد ساختمانی می شوید این گرد و غبار از کف کفش و شیارهای داخل آن کنده شده و بر روی زمین می ریزند و موجب ایجاد کثیفی و ظاهری نامناسب می گردند. اما هنگامی که از پادری ضخیم در قسمت ورودی استفاده می کنید می توانید از به وجود آمدن این آشفتگی جلوگیری نمایید. 

در واقع پرزهای بلند و قوی موکت در قسمت داخلی شیارها نفوذ کرده و هرچه ضخامت پادری بیشتر باشد این فرورفتگی در شیارها نیز عمیق تر خواهد شد و کفش با شدت بیشتری تمیز می شود. اما باید در نظر داشته باشید که ضخامت بیش از حد نیز می تواند باعث افتادگی پرزهای موکت شده و به کلی عملکرد آن را زیر سوال ببرد. 

شرکت تولیدی پاخور

شرکت تولیدی پاخور به عنوان جزئی از معتبرترین تولید کنندگان پادری آلومینیومی در ایران مشغول فعالیت است و توانسته است با به کارگیری جزئیات منحصر به فرد در پادری های ساخته شده اعتبار بسیاری در میان مردم کسب نماید. پادری هایی که توسط این مجموعه تولیدی در معرض فروش قرار داده شده اند کیفیت بسیار زیادی دارند و از طول عمر بالایی برخوردارند. 

این شرکت محصولات خود را با به کارگیری آلومینیوم آنادایز شده تولید می کند و بدین ترتیب خیال خریداران از بابت استفاده طولانی مدت از این پادری ها راحت است و نگران تعویض زود به زود آنها نخواهند بود. پادری ساخته شده توسط این شرکت تولیدی به صورت جزئی یا عمده در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و در صورتی که خرید را به صورت کلی انجام دهید از مزیت ارسال رایگان برخوردار خواهید شد. 

شما عزیزان می توانید با مراجعه به فروشگاه آنلاین شرکت تولیدی پاخور از جدیدترین قیمت پادری های آلومینیومی و دیگر محصولات موجود آگاه شده و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید. انجام این عملیات زمان چندانی را نیاز نخواهد داشت و به راحتی صورت می پذیرد. همچنین شما می توانید با استفاده از شماره تلفن های قرار داده شده با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید و علاوه بر ثبت سفارش پادری آلومینیومی قیمت مناسب، راهنمایی های لازم را به صورت رایگان دریافت نمایید.